SPORTSTORES

بازرگانی sportstores شما را به خرید بهترین محصولات لباس ورزشی وکش ورزشی و ماساژور  برقی و وسایل ورزشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نقش اصلی و اساسی مدیریت عملکرد در بخش های ورزشی

قصد داریم برای شما مخاطبین و همراهان سایت ، بخش هایی از مقالات مدیریت عملکرد بخش های ورزشی به منظور استفاده در مجموعه های ورزشی خود در سایت sportstores قرار دهیم.

 

 

 

مدیریت عملکرد بخش های ورزشی

 

 

طبق نظر بیوان وتامپسون (1991) ، یک مدل مفهومی مدیریت عملکرد دارای ویژگی های زیر است :

  • چشم انداز مشترکی از اهداف ، یا بیانیه ماموریت ، که به همه کارکنان ابلاغ می شود ؛
  • تعیین اهداف دقیق و روشن برای عملکرد فردی ، که با اهداف واحد کاری و نیز اهداف سازمانی همسو هستند ؛
  • انجام بازنگری های منظم و رسمی از میزان پیشرفت های حاصله در نیل به اهداف عملکرد فردی ؛
  • استفاده از فرآیند بازنگری برای شناسایی نیازهای آموزش و توسعه و پاداش به عملکرد ؛
  • ارزشیابی اثربخشی فرایند کلی و سهم آن در دستیابی به عملکرد کلی به منظور فراهم شدن امکان ایجاد تغییرات و بهبودهای مورد نیاز.

باوجود این ، بیوان و تامپسون اظهار می کنند این تعریف مفهومی بر رویکرد بالا به پایین تاکید بسیار دارد   ( به ویژه در هدف گذاری ) ، و برای آموزش و توسعه و نظام پاداش با رویکرد پایین به بالا اهمیت کمی قائل می شود : این به نوبه خود ، سوال هایی را به دنبال می آورد که چگونه اهداف یک شرکت به آسانی می توانند با اهداف فردی تلفیق شوند و این که تا چه حد نظام های پاداش ایجاد شده برای حمابت از نظام مدیریت عملکرد ، موجب عدم تحقق اهداف آموزش و توسعه می شوند. آنها همچنین با انتقاداز این باور که یک مدل نظام مدیریت عملکرد می تواند برای همه وضعیت ها مناسب باشد معتقدند بسیاری از موضوعات مرتبط درفرآیند ایجاد نظام مدیریت عملکرد مورد توجه قرار داده نشده اند.

 

 

 

مدیریت عملکرد بخش های ورزشی

 

 

 

مدل عملیاتی

تحقیقات فلتچر و ویلیامز (1992 ) نشان داداکثر سازمان های مورد مطالعه مسیری طولانی را برای طراحی و استقرار یک نظام مدیریت عملکرد پیچیده طی کرده اند . در اکثر این سازمان ها ، نظام مدیریت عملکرد مشابه ارزیابی عملکرد ، یا پرداخت مبتنی برعملکرد ، یا هر دوی آنها بود . اما همان طور که فلتچر مطرح می کند : « البته این درست نیست . مفهوم واقعی مدیریت عملکرد ، ایجاد یک چشم انداز مشترک از اهداف سازمان ، کمک به هریک از کارکنان برای درک سهم خود در نیل به آنها ، وهمچنین انجام صحیح مدیریت و افزایش عملکرد فرد و سازمان است.»

 

 

مدیریت عملکرد بخش های ورزشی

 

 

 

تحقیق فلتچر و ویلیامز چهار اصل اساسی مدیریت عملکرد موثر را پیشنهاد داد ، که عبارتند از :

  • مدیریت عملکرد تحت تملک و هدایت مدیریت صف است . نه واحد انسانی ؛
  • در این نظام براهداف و ارزش های مشترک سازمان تاکید می شود؛
  • مدیریت عملکرد یک راه کار بسته بندی شده نیست ، بلکه باید متناسب با هرسازمان خاصی طراحی شود ؛
  • این نظام باید برای همه افراد سازمان ، نه گروهی از مدیران قابل درک و مورد استفاده واقع شود.

به این فهرست می توان اصل پنجمی را نیز اضافه کرد ، و آن عبارت از این است که برخی از سازمان ها پی برده اند که به کارگیری فرایندهای مختلف برای بخش های مختلف سازمانشان سودمند است . این باعث مدیریت عملکرد در بخش های ورزشی می شود که این فرایندها در یک چارچوب کلی عمل کرده و از طریق اهداف و ارزش های مشترک و صریح به هم پیوند داده شوند.

 

علی بهره ور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر فروش بازرگانی: 0915180528509386911862

تلفن ثابت: 05137645349

بازرگانی sportstores شما را به خرید بهترین محصولات لباس ورزشی وکش ورزشی و ماساژور  برقی و وسایل ورزشی و دوبنده ورزشی  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *