SPORTSTORES

بازرگانی sportstores شما را به خرید بهترین محصولات لباس ورزشی وکش ورزشی و ماساژور  برقی و وسایل ورزشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نقش اصلی و اساسی مدیریت عملکرد در بخش های ورزشی(1)

انتقاد مهمی که به درستی درباره کاربرد مدیریت عملکرد شده این است که مدیریت عملکرد به عنوان یک نظام از بالا به پایین ، تحمیلی و خشک معرفی شده است که در جستجوی راه حل های آسان برای مسائل پیچیده است که به ناچار در دستیابی به این مهم ناکام خواهدشد . در حالی که ، بهتر است آن را به عنوان یک فرایند انعطاف پذیر ، نه به عنوان یک نظام در نظر بگیریم . استفاده از واژه « نظام » به طور تلویحی اشاره به یک رویکرد خشک ، استاندارد و نسبتا دیوانسالارانه دارد که مغایربا مفهوم مدیریت عملکرد به عنوان یک فرایند انعطاف پذیر و تکاملی است که توسط مدیران برای کار کردن با کارکنان خود به اقتضاء شرایط  محیط کاریشان به کار برده می شود.

 

 

 

مدیریت عملکرد

 

 

 

به عبارت دقیق تر ، مدیریت عملکرد ، مدیران و افرادی را شامل می شود که به عنوان شرکا ، عملیات سازمان را مدیریت می کنند ، لکن در چارچوبی مشخص که تعیین می کند چگونه می توانند به بهترین وجه با هم همکاری کنند . این چهارچوب هم باید میزان ازبالا به پایین بودن مدیریت عملکرد را کاهش دهدو هم باید با شرایط محیط کاری هر سازمان سازگار شود. مدیریت عملکرد باید با شرایط    سازمان های  انعطاف پذیر و فرایند محور متناسب شود. در این شرایط – که به طور روزافزون به صورت هنجار سازمانی درآمده است – مدیریت عملکرد باید جایگزین نظام ارزیابی شود که این فقط مناسب سازمان های سلسله مراتبی و دیوانسالاری است.

 

 

 

مدیریت عملکرد

 

 

 

 

به طور کلی از دیدگاه ویکی رایت  و لیزبرادینگ ( 1992) مدیریت عملکرد باید از رویکرد متوازن با ویژگی های زیر حمایت کند :

  • تمرکز کمتر بر ارزیابی عملرد گذشته و تمرکز بیشتر بر برنامه ریزی و بهبود عملکرد آینده ؛
  • شناسایی مهارت ها و قابلیت های مرتبط با سطوح بالاتر عملکرد ؛
  • شناسایی بازده هایی که به صورت کیفی نه فقط کمی تعریف می شوند ؛
  • فرایند مدیریتی بازتر و پایین به بالا ؛
  • تاکید بیشتر برمربی گری و مشاوره به جای عیب جویی و خرده گیری ؛
  • تمرکز بیشتر بر مشارکت فرد برای موفقیت در تیم کاری اش ،
  • توجه به بهبود عملکرد فرد به اندازه توجه به ارزیابی عملکردش ؛
  • عدم استفاده از روش توزیع اجباری در درجه بندی های عملکرد ( و همچنین عدم استفاده از رویکرد برد – باخت ) ؛
  • تا حد ممکن عدم استفاده از در جه بندی های رسمی.

 

 

مدیریت عملکرد

 

 

 

 

 

اگرچه هر سازمانی که تصمیم بگیرد مدیریت عملکرد را آغاز کند باید مدل خاص خود را برای تطبیق با نیازهایش تدوین کند ، با وجود این داشتن یک چارچوب مفهومی که در آن بتوان فرایندهای مناسب را طراحی و مستقرکرد ، مفید است . این چارچوب به انتخاب رویکرد مناسب و نیزراهنمایی مدیران و همچنین افراد و تیم های کاری تحت مدیریت آنها درباره فعالیت هایی که باید برای مدیریت عملکرد انجام دهند ، کمک خواهد کرد.

علی بهره ور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر فروش بازرگانی: 0915180528509386911862

تلفن ثابت: 05137645349

بازرگانی sportstores شما را به خرید بهترین محصولات لباس ورزشی وکش ورزشی و ماساژور  برقی و وسایل ورزشی و دوبنده ورزشی  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *